اجرای سلیس و روان کلمات از جمله مؤلفات کیفی لفظ در تلحین است.
راغب مصطفی غلوش - ابراهیم آیات ۳۵ تا۴۱، علق ۱تا
توضیحاتی در خصوص بهره موسیقایی مطرح شده در کارگاه
وصل آیات در ترتیل خلاف عرف این مدل قرائت می
صوت سینوسی همان صوت غنوی است.
ترتیل دارای ۴ رکن اصلی است: الف): تغنی در آیات
تقلید برای سه موضوع صورت می گیرد: الف): به منظور
اولین اصل در تقلید، رعایت اصل تخصیص است که در
برای ایجاد حالت و فرم در صدا باید حداقل دو
میزان تسلط در اجرای قطعات تقلیدی باید به شکلی باشد
مصطفی اسماعیل - نجم ۳۱تا آخر،قمر ۱تا ۱۶،قمر ۵۴ تا
درجه در موسیقی عربی یا پرده است، یا نیم پرده
اهمیت نوانس در اجرای ملودی برای زیباتر شدن قطعات لحنی
توضیحاتی در خصوص اهمیت اتصال اجناس در تلاوت مطرح شده
تمرینات صوتی در ابتدای صبح زمانی مجاز است که بدن
note در زبان معمولی به معنای یادداشت، نامه غیر رسمی،
راغب مصطفی غلوش - اعراف ۱۵۲ الی ۱۵۵
شباهت صدای قاری مقلد با قاری منبع از شرایط تقلید محسوب
توجه به ترتیب اجرای ردیف های هر مقام باعث منظم
استفاده از فن کرشندو و دکرشندو در تلطیف صدا و