احمد احمد نعینع – احزاب آیات ۲۱ تا ۳۸
از مهمترین اشکالات بسیاری از خوانندگان آن است که صدای
تغییر طابع صوت در قسمت های بم و اوج صدا،
توضیحاتی در خصوص اصوات، انغام و افعال ملودی
توضیحاتی در خصوص مراحل یادگیری
یکی از مهارتهای مهم تلوین، استفاده از قفلات نصفه و
سه نوع ارزشیابی در شنیدن تلاوت وجود دارد. در هر
باید در نظر داشت که حتی با وجود پذیرش دو
مقام حجاز کار در منابع مختلف موسیقی مقامی با عناوین
مقطوع و موصول – درس ۵
مبحث پردازش صوت در سه حوزه مطرح است: الف): در
بسیاری از افراد به علت عدم شنیدن صدای خوب خود،
یکی از راه های افزایش گیرایی در تلاوت، ارتقاء دانش
توضیحاتی در خصوص کلمه دستگاه مطرح شده در جلسه
در تقسیم بندی اصوات انسانی، دسته های مختلفی به جهت
ادب استعاذه یکی از آداب مخصوصی که برای تلاوت قرآن
در لحن بیانی، پارامترهای بسیاری زیادی وجود دارد که به
محمود حسین منصور - نور آیات ۳۵ تا ۴۵
سعید مسلم - هود آیات ۳۱ تا ۴۹
تلحین به معنی آهنگ گذاری بر روی کلمات و جملات