احمد نعینع – حجرات آیات ۱۳ تا آخر، قاف ۱ تا ۱۱
در روش اجرای بیات – بیات در اکتاو دوم صدا
فضای غنی شده از جمله مؤلفات مهم یادگیری و درک
هر جنسی ازدو و نیم پرده تشکیل شده است.
در تلاوت قرآن به خود سخت نگیرید و به روش
عنتر سعید مسلم - نوح ۱۵ تا آخر، تکویر، انفطار،
تلوین به معنی رنگ آمیزی و در تلاوت به معنی
گوش دادن در سه سطح مطرح است: الف): سطح حسی
محمد احمد شبیب سوره قصص آیات ۱ تا ۲۸
مُحاکات به معنی بروز بهترین کیفیت ها، آرمانها و کمالات
یکی از کارشناسان قرآن کریم بر این باور است که
اجرای بعضی از ردیف های لحنی به جهت دارا بودن
سید متولی عبدالعال - سوره بقره آیات ۱۷۷ تا ۲۱۲
کیفیت ادای الف مدی در هنرهای تنغیمی به شکل استفال
در دوران بلوغ باید فعالیت های جدی صوتی و پرفشار
در کلماتی که مختوم به کسره هستند می توان از
توضیحاتی در خصوص استفاده و اجرای تحریرها مطرح شده در
تحریرهای مالشی با عنوان تحریرها کند هم شناخته می شود.
یکی از اهداف مهم تقلید فراگیری نغمات بدوی، متنی و