
منوی بالا
برای ایجاد زیبایی و جذابیت صوتی در تلاوت، بسیار پسندیده و فنی تر است که در اجرای یک ملودی از درجه ای که آن ملودی در حال اجرا است به درجه پنجم آن و سپس برگشت به درجه اول و سپس انتقال به درجه اکتاو آن داشت. این فواصل تحت عنوان فواصل مطبوع شناخته می شوند و برای ایجاد زیبایی در تلاوت باید از این درجات استفاده نمود.
توضیحاتی در خصوص کنش در صدا و صدای کاریزماتیک
توضیحاتی در خصوص ساختار تحریر
اقراء آقای حسین بلبلی و توضیحات مربوطه
بعضی از عوامل مهم در تنظیم ملودی
توضیحاتی در خصوص عوامل ایجاد کننده حال هنرمندانه
اقراء صفحه 548 آقای محمدامین نوروزی و توضیحات مربوطه
استاد راغب مصطفی غلوش سوره قصص آیات ۵ تا ۲۶
استاد راغب مصطفی غلوش سوره آل عمران آیات ۳۳ تا ۴۹
استاد راغب مصطفی غلوش سوره بقره آیات ۲۶ تا ۴۳
استاد راغب مصطفی غلوش سوره آل عمران آیات ۳۷ تا ۴۱
فرم ملیسماتیک
دسته بندی سه نوع تنغیم
از مهمترین معیارهای تعبیرات
تنظیم قوی
کارگاه تخصصی هنر تلاوت – ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی