اصول قرائت عاصم کوفی – درس ۶
مصطفی اسماعیل - رعد آیات ۱الی ۳۱
از جمله مواردی که در جمله بندی عبارات و اجرای
برای ارتقاء قدرت تنغیم و تحرک باید به کیفیت مدولاسیون
?هدف بايد روشن، واضح و مشخص باشد. ?هدف بايد واقع
قطعه ۱ قطعه ۴ قطعه ۷ قطعه ۱۰ قطعه ۱۳
اجرای فن لگاتو توسط استاد شحات محمد انور – اجرای
برای گرم کردن فک ها باید آنها به مدت چند
یکی از مسائل مهم فرم دهی به صدا، فرم دهی
بسم الله الرحمن الرحیم ▪️استاد: کمی با حس و حال
تخصصی اجرا کردن ردیف های تلاوت به وجود تکنیک، قفلات
به طور کلی به لحاظ ارتفاع صدا، اوج در قرائت
در تقلید سه اصل بنیادی و اصلی وجود دارد: الف):
درجه پنجم موسیقی مقامی عربی را غماز می گویند. در
فهرست مطالب ارائه شده در این جلسه: ارائه نکات تجویدی
راهکارهایی برای تدریس موفق - درس 1 - روش بارش
اتصال بیات حسینی + بیات عجمی تحت عنوان نَجدی حسینی
احمد احمد نعینع - جن ۱۸ تا آخر، تکویر، اعلی،
هر سبک لحنی برای خود دارای نغمه ای خاص در
تکلف به معنی زحمت انداختن می باشد. تکلف در تلاوت
شحات محمد انور - نساء