در کلماتی که یک هجایی هستند، آکسان روی همان هجا
هر کلمه ای دارای آهنگ درونی است که به آن،
نخستين و مهمترين مفهوم انتقال در موسيقي، تغيير يك
اجرای قطعات اوج در تلاوت (تحقیق و ترتیل) به چند
در سال ششم هجری قمری پس از صلح حدیبیه، سفیرانی
اجرای روان و سلیس الحان در ایجاد جذابیت نغمه نقش
جمله لحنی دارای اصول و معیارهای زیر می باشد: الف):
در مبحث تنظیم و اندازه گیری دو موضوع باید مورد
اهمیت وقف در تلاوت اقرائی
زکی داغستانی - سوره حمد زکی داغستانی – سوره بقره
وجوه خشوع در قرآن: خشوع در صوت – و خشعت
مقام نهفت یکی از فصیله های مقام بیات بوده و
از فواید شناخت اجناس بالا و پایین مقامات، انجام مدولاسیون
سعید مسلم - واقعه آیات ۴۹ تا آخر،حدید آیات ۱
گویش یا نحوه خواندن کلمات در خوانندگی به دو دسته
بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر دنیای دیانت و فرهنگ،
تخصصی اجرا کردن ردیف های تلاوت به وجود تکنیک، قفلات
مکاتب تلحین دارای اصول و مبانی خاص خود می باشد
فهرست مطالب ارائه شده در این جلسه ارائه برخی نکات
قسمت ۱ - انتخاب قرآن قسمت ۲ - عزم راسخ