سوره مبارکه حمد
سوره مبارکه بقره
سوره مبارکه آل عمران
سوره مبارکه نساء
سوره مبارکه مائده
سوره مبارکه انعام
سوره مبارکه اعراف
سوره مبارکه الأنفال
سوره مبارکه توبه
سوره مبارکه یونس
سوره مبارکه هود
سوره مبارکه یوسف
سوره مبارکه رعد
سوره مبارکه ابراهیم
سوره مبارکه حجر
سوره مبارکه نحل
سوره مبارکه الاسراء
سوره مبارکه کهف
سوره مبارکه مریم
سوره مبارکه طه
سوره مبارکه انبیاء
سوره مبارکه حج
سوره مبارکه مومنون
سوره نور
سوره فرقان
سوره شعرا
سوره نمل
سوره مبارکه قصص
سوره عنکبوت
سوره لقمان
سوره سجده
سوره احزاب
سوره سبا
سوره فاطر
سوره مبارکه یس
سوره مبارکه صافات
سوره مبارکه ص
سوره زمر
سوره مبارکه غافر
سوره مبارکه فصلت
سوره مبارکه احقاف
سوره مبارکه محمد
سوره مبارکه فتح
سوره مبارکه حجرات
سوره مبارکه ق
سوره مبارکه ذاریات
سوره مبارکه طور
سوره مبارکه نجم
سوره مبارکه قمر
سوره مبارکه رحمن
سوره مبارکه واقعه
سوره مبارکه حدید
سوره مبارکه مجادله
سوره مبارکه حشر
سوره مبارکه ممتحنه
سوره مبارکه صف
سوره مبارکه جمعه
سوره مبارکه منافقون
سوره مبارکه تغابن
سوره مبارکه طلاق
سوره مبارکه تحریم
سوره مبارکه ملک
سوره مبارکه قلم
سوره مبارکه الحاقه
سوره مبارکه معارج
سوره مبارکه نوح
سوره مبارکه جن
سوره مبارکه مزمل
سوره مبارکه مدثر
سوره مبارکه قیامه
سوره مبارکه انسان
سوره مبارکه مرسلات
سوره مبارکه نبأ
سوره مبارکه النازعات
سوره مبارکه عبس
سوره مبارکه تکویر
سوره مبارکه انفطار
سوره مبارکه انشقاق
سوره مبارکه بروج
سوره مبارکه طارق
سوره مبارکه اعلی
سوره مبارکه غاشیه
سوره مبارکه فجر
سوره مبارکه بلد
سوره مبارکه شمس
سوره مبارکه لیل
سوره مبارکه ضحی
سوره مبارکه شرح
سوره مبارکه تین
سوره مبارکه علق
سوره مبارکه قدر
سوره مبارکه الزلزله
سوره مبارکه عادیات
سوره مبارکه قارعه
سوره مبارکه تکاثر
سوره مبارکه عصر
سوره مبارکه همزه
سوره مبارکه فیل
سوره مبارکه قریش
سوره مبارکه ماعون
سوره مبارکه کوثر
سوره مبارکه نصر
سوره مبارکه مسد
سوره مبارکه اخلاص
سوره مبارکه کافرون
سوره مبارکه فلق
شناخت ساختار تحریرها در قفلات از موارد مهم خودشناسی صوتی
توضیحاتی در خصوص ردیف مقامی و ردیف نغماتی مطرح شده
عدم رعایت صفت شجری حرف جیم باعث می شود که
موضوع لحن بیانی در تلاوت قرآن تحت عنوان فنون تعبیرات
صدای مطبوع صدایی است که ویژگی های صدای سالم از
برای رسیدن به جوشش لحنی باید حداقل سه ویژگی مهم
مبحث لحن جلی و خفی – درس ۱۳
قفلات لحنی در دو قالب کلی اجرا می شود: الف):
مصطفی اسماعیل - تحریم، حاقه، نازعات
اوج باید مد لحنی داشته باشد. منظور از مد لحنی،
اصول قرائت عاصم کوفی – درس ۲
تلاوت مطابق برنامه از قبل تنظیم شده، باعث یادگیری بهتر
نقش انوع گوش دادن در مهارت آموزی و کسب دانش
مباني موسيقايي تلاوت قراني كريم از بخش هايي همچون تنوع،
بروز مهارت های صوتی و لحنی متکی بر انتخاب یک
رعایت بهداشت شنوایی برای افزایش درک موسیقایی لازم و ضروری
ورود ناخواسته به جنسی دیگر در اجرا، خارج محسوب می
یکی از ملاک هایی که در آیین نامه ی داوری
هر چیزی که در تلاوت قرآن، قاری را به زحمت اندازد
نغمه دار شدن بیشتر تلاوت با استفاده بیشتر از فواصل