مهدی صیاف زاده – جزء ۱
مهدی صیاف زاده – جزء ۲
مهدی صیاف زاده – جزء ۳
مهدی صیاف زاده – جزء ۴
مهدی صیاف زاده – جزء ۵
مهدی صیاف زاده – جزء ۶
مهدی صیاف زاده – جزء ۷
مهدی صیاف زاده – جزء ۸
مهدی صیاف زاده – جزء ۹
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۰
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۱
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۲
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۳
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۴
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۵
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۶
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۷
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۸
مهدی صیاف زاده – جزء ۱۹
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۰
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۱
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۲
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۳
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۴
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۵
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۶
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۷
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۸
مهدی صیاف زاده – جزء ۲۹
مهدی صیاف زاده – جزء ۳۰
استاد راغب مصطفی غلوش سوره فرقان آیات ۵۸ تا آخر، حاقه ۱ تا ۱۲
استاد راغب مصطفی غلوش سوره آل عمران آیات ۳۱ تا ۳۷
استاد راغب مصطفی غلوش سوره قصص آیات ۵ تا ۹
اهمیت کنترل حجم صدا
دو وجه لفظ موسیقایی
اهمیت تحرک در تلاوت
کارگاه تخصصی هنر تلاوت – ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی
ایده موسیقایی
محتوای فنی و تنغیمی
مدل استعاذه
توضیحاتی در خصوص کنش در صدا و صدای کاریزماتیک
توضیحاتی در خصوص ساختار تحریر
اقراء آقای حسین بلبلی و توضیحات مربوطه
بعضی از عوامل مهم در تنظیم ملودی
توضیحاتی در خصوص عوامل ایجاد کننده حال هنرمندانه