
منوی بالا
علم آموزی ای که از طریق روش های تدوین شده و به صورت دستوری و اجباری اجرا می شود را آموزش می گویند. در این روش، معلم و متعلم وجود دارد و معلم و متعلم به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند مانند مدرسه، دانشگاه و …. اما علم آموزی ای که از طریق روش های تدوین نشده باشد و به صورت غیراجباری و گاهاً ناخوداگاه باشد را یادگیری می گویند. بعضی ا صاحب نظران نیز میان عنوان آموزش و یادگیری تفاوت قائل نشده اند. هدف از آموزش و یادگیری، رشد و ارتقاء است.
سبک شخصی (بخش دوم)
سبک شخصی (بخش اول)
علل تفاوت و تمایز مکاتب و سبک ها
استاد احمد ابوالمعاطی سوره ص آیات ۱۷ تا ۴۰، نبأ ۳۱ تا ۳۷، نازعات ۲۶ تا آخر، فجر ۲۳ تا آخر
استاد محمد احمد شبیب سوره مزمل آیات ۱ تا آخر، تکویر
استاد ابراهیم شعشاعی سوره یوسف آیات ۷۷ تا ۱۰۰
استاد حمدی زامل سوره فصلت آیات ۳۰ تا ۴۴، طارق، اعلی ۱ تا ۱۷
لزوم استفاده از کاربرگ تمرین و توضیحات مربوط به آن
چند فایده مهم بکارگیری ولوم در صدا
از مؤلفات مهم فصاحت
سه آسیب تجویدی در نحوه ادای الف مدی آخر کلمه
تمرین هنرمندانه | راههای ارتقاء توانایی و توانمندی در تمرین
شش ویژگی اساسی هر اثر موسیقایی
تمرین هنرمندانه | روش یادگیری در برخورد با محتویات جدید و ارتقاء سلیقه هنری
تمرین هنرمندانه | پنج بخش تمرین هنرمدانه