تقلید ابتدایی از تلاوت هایی که حاوی موسیقی نوستالوژی است صحیح نیست.
کسی می تواند از فنون و تکنیک ها در تلاوت
در ادای تجوید، هر کس باید با توجه به سیستم
یکی از مراحل بسیار مهم تلاوت قرآن به روش تحقیق،
قفلات بدون تحریر را قفله هدی یا حرّاش می نامند.
اقراء صفحه ۳۷۱ - آقای سجاد پورنقی (فایل صوتی) اقراء
هاء ساکن آخر کلمات به سه دسته تقسیم می شود:
شناخت جمله (پریود)، نیم جمله، بخش و سوژه از موارد
شروع تلاوت از پرده مناسب و نحوه بکارگیری و اندازه
منظور از آرایه های لحنی همان فنون صوتی و لحنی
راغب مصطفی غلوش - اعراف ۱۷۸ الی۱۸۰
صدای تنفس جزو اصوات شهیق بوده و صدای غیر موسیقایی
مد در تجوید در تقسیم بندی ابتدایی به دو
در نشست واکاوی ابعاد فنی تلاوتهای قرآن استاد «عبدالعزیز محمد
موارد لحن خفی در لام ساکنه جلسه ۱۷ آذر
سید سعید - حجرات، ق
برای موفقیت در مسائل کیفی لحنی باید سرمشق لحنی داشت.
عنصر دعوت کننده و توجهی خاص را در زبان موسیقی
یکی از ارکان لحن، وجود مد و کشش است.
اگر ردیف لحنی قاری ثابت باشد و این ردیف بر
منظور از فرود عرفی در مسابقات، نزدیکی کوک صدا، تطابق