سطوح یادگیری به شرح ذیل می باشد:
فهمیدن مطلب
توانایی فهماندن و آموزش
توانایی اجرا و عمل به مطالب
تجزیه و تحلیل و ارتباط با قبل و بعد مطالب آموخته شده
نقد و بررسی مطالب
ترکیب مباحث که اوج خلاقیت فرد می باشد
اصطلاح سبک و سنگین از مناظر مختلفی قابل بررسی است
در مهارت خوانندگی با دو حافظه سر و کار خواهیم
برای تلفظ حروف سه مرحله اتفاق خواهد افتاد. توجه به
کنترل حجم صدا باعث زیباتر شدن صدا می شود. بکارگیری
در قرائت قرآن، شروع یک «مقام» از قرار، به جواب،
سرعت و تعداد تحریرها موجب ایجاد جذابیت در اجرا می
کنترل طنین صدا در اجرای اوج از مهمترین مسائل خوانندگی
وصل جملات و عبارات نباید بدون توجه به معنا انجام
در اجرای هر ردیف موسیقایی باید تلاش کرد تا بهترین
بهره گیری از شیوه های مختلف مدولاسیون پرده بر زیبایی
ها از نظر سرعت اجراء با هم دیگر متفاوت هستند.
پنج پارامتر کیفی در ارزیابی ارتفاع صدا مطرح شده در
ترکیب اصوات بم، توسط و زیر باعث دلنشین شدن و
در تولید صدا، اندام مختلفی در ایجاد صوت نقش دارند.
توضیحاتی در خصوص ۵ مرحله پیشرفت در اجرای مهارتهای تلاوت
عبدالمنعم طوخی - غافر آیات ۷ تا ۱۷
یکی از مهمترین مسائلی که در تقلید آموخته می شود،
مایل شدن نغمه به نغمه ای دیگر اصطلاحاً تعریج می
اجرای فواصل اجناس موسیقایی به دو شکل می باشد: الف):