سعید مسلم سوره احقاف آیات ۲۱ تا ۲۸، حشر ۲۰ تا آخر، مطففین ۱۸ تا ۲۸
تلفظ کلیه حروف در تمام تلاوت باید به یک کیفیت
سه نوع صدا در منطقه صوتی انسان وجود دارد و
تکرار و اجرای تمامی اجزای یک ملودی در قطعه ای
هر قاری در ردیف لحنی تلاوت های خویش دارای نوآوری
بر اساس قانون اقراء در تلاوت باید از همه قسمت
اگر سبب مد پیش از حرف مدی قرار گیرد به
مواضعی که امکان کشش صدا وجود دارد، مواضع تحریر یا
اقراء صفحه ۳۰۹ آقای علی میرکوهی و توضیحات مربوطه
درک فضای موسیقایی
مقام شوق افزا متشکل از جنس حجاز + جنس عجم
در صوت شناسی دو نوع صدا مطرح است: اصوات عام
محمود حسین منصور - زمر آیات ۴۶ تا ۶۶
استفاده از فن طباق ضمن تغییر بیان موسیقایی، فرم جدیدی
سطوح گوش دادن به هر نوع اثر موسیقایی در سه
حرکات بدن (حرکات عرفی) و استفاده از دست در حین
یکی از کارهایی که در تلاوت قرآن و در وصل
یکی از موضوعات بسیار مهم تلاوت قرآن بویژه شیوه تحقیق،
کیفیت صدادهی تحت عنوان قانون سونوریته شناخته می شود.
یکی از تمرینات مربوطه به انعطاف صدا، تمرین بر روی