شحات محمد انور کهف، شمس، ضحی، زلزال، تکاثر
از مهمترین مسائل در تقلید (تحقیق و ترتیل)، شباهت بالای
لحن جلی و خفی در تلاوت قرآن کریم - درس
خوانندگی جمعی به صورت کُرال (صدای جمع) و بدون ساز
قاریان طراز اول در یک یا چند مقام به تسلط
لحن مریء به لحن روان، بدون تکلف، بدون سختی و
فلسفه استفاد از فنون صوتی مانند تفقیق و یا ایجاد
قرائت به اقسام مختلفی تقسیم می شود: الف): صامت خوانی
سه عامل در صوت است که اثرگذار در لحن است
سعی کنید صدای نفس در میکروفون نیاید. می توان جلوی
تقلید برای مقاصد مختلفی انجام می شود: الف): برای یادگیری
اصول قرائت عاصم کوفی (درس 9)
آسیب تجویدی و لحن خفی حرف نون، تلفظ لام است.
هرگونه عاملی که موجب نامطبوع شدن طنین صدا گردد، جزو
یکی از راه های ایجاد حزن در صوت، انداختن صدا
اولین عاملی که در تلاوت شنیده می شود، صوت است
لیزش روی درجات صوتی را گلیساندو می گویند. گلیساندو از
مقام نیروز، نوروز یا نیرز از دو جنس راست و
محمد اللیثی - یس آیات ۷۶ تا آخر، صافات ۱
تقلید ابتدایی از تلاوت هایی که حاوی موسیقی نوستالوژی است