صدای غنوی مطلوب را صدای اغن و صدای غنوی نامطلوب را اخن می گویند.
نوع پرسش و سؤال معلم است که نوع نگرش متعلم
مصطفی اسماعیل - یوسف ۱ تا ۳۴،شمس، اخلاص
توضیحی در خصوص تعریف انتقال و مدولاسیون
توضیحاتی مختصر در خصوص صدای شهیق و زفیر مطرح شده
یکاه یک مقام فرعی منشعب از مقام رست. اجناس این
با نزول قرآن کریم و شروع تبلیغ دین اسلام توسط
از عوامل جذابیت در تنغیم، توجه به تحرک و پویایی
تنوع در قفلات یکی از معیارهای تنوع لحنی در تلاوت
در اقراء شش مؤلفه باید همواره توجه قرار گیرد: الف):
مصطفی اسماعیل - تحریم، حاقه، نازعات
توضیحاتی در خصوص ارکان لحن دوره تربیت داور لحن
داشتن ردیف لحنی ثابت باعث شکوفا شدن توانایی های صوتی
در مرحله تقلید نباید دو چیز متفاوت را گوش داد
کنترل صدا در قطعات اوج باید با دقت و ظرافت
سکوتهایی که در میان ملودی استفاده می شوند جزئی از
تشدید باید با سرعت خواندن همراه باشد ؛ اگر زودتر
یکی از بهترین روش های اجرای قرائت مردم پسند، بهره
به علامت هشدار دهدنه سوزش حنجره در تمرینات که نشانگر
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، از زمانی که فعالیت مجازی
به اصوات خارج و ناکوک، نشاز می گویند.