عبدالباسط محمد عبدالصمد – ۱تا ۲۹ سوره یوسف
جمع کردن و ترکیب دو یا چند نغمه که احساس
سکوتهایی که در میان ملودی استفاده می شوند جزئی از
آشنایی با مقامات موسیقایی در پنج سطح مطرح است: کلیات
از جمله مواردی که در شباهت اجرا در دوره تقلید
مصطفی اسماعیل سوره هود آیات ۲۵ الی ۵۶
مراتب لحنی در تلاوت سه مرحله می باشد: الف): تقلید
در قرائت قرآن، شروع یک «مقام» از قرار، به جواب،
شعبان عبدالعزیز صیاد نجم ، قمر
یکی از لوازم بسیار مهمی که یک مقلد در طول
در هنگام تنفس، نباید عضلات بدن را منقبض کرد چون
گروه فعالیتهای قرآنی: یکی از راههای ریشهکنی بیسوادی قرآنی در
شحات محمد انور - نساء آیات ۱۲۲ الی ۱۳۷
محمد عمران - مائده آیات ۱۰۹ تا ۱۱۸
قرائت با دهان بسته چند اشکال عمده را ایجاد می
توضیحاتی در خصوص یادگیری، یادگیری موقعیتی و زنجیره ای مطرح
یکی از مهمترین و زیباترین تکنیک های لحنی، فن تلوین
موسیقی صوتی موسیقی شنیداری و آنچه توسط حنجره انسان یا
انتها (قفله لحنی) یک ملودی باید با ابتدای ملودی بعد
یکی از مسائل مهم در اجرای تحریرها آن است که
سکوتها در تلاوت دارای بار معنایی و احساسی هستند فلذا