عبدالمنعم طوخی – هود آیات ۳۶ تا ۴۹
فلسفه اصلی استفاده از تحریرها در تلاوت، ایجاد جذابیت و
بر اساس عرف تقلید، حداکثر دوران تقلید ۲ سال است.
در نحوه ادای الف مدی آخر کلمه، سه آسیب تجویدی
برای تحریرپذیر کردن یک صدا، باید از روش زیر استفاده
برای رسیدن به مرحله تفصیل نغمی باید دو مرحله زیر
بهره گیری و توجه افراطی در بکارگیری بعضی از مهارتها،
اصول قرائت عاصم کوفی - درس ۱۳
مدل یا فرم تحریر به دو شکل اجرا می شود:
اصول قرائت عاصم کوفی – درس ۳
مصطفی اسماعیل - هود ۲۵ تا ۵۷، حاقه ۱ تا
مکاتب تلحین دارای اصول و مبانی خاص خود می باشد
سعید مسلم - حجرات آیات ۱ تا ۱۰
به حاصل یک رفتار آموزشی و یادگیری، عملکرد می گویند.
استفاده از تحریرهای فنی، عیار لحنی و انعطاف صدای قاری
شش مهارت مهم در تلاوت مطرح شده در جلسه 27
در استفاده از اجناس مختلف موسیقایی، اصطلاحات خاصی مورد استفاده
از مهمترین اهداف لحنی در تقلید، فراگیری ردیف لحنی و
شناخت مقامات و ردیف های هر مقام برای مسئله تلوین
در نشست واکاوی تلاوتهای استاد «کامل یوسف» مطرح شد: یکی