
منوی بالا
تلفظ کلیه حروف در تمام تلاوت باید به یک کیفیت ادا شود. مثلاً تلفظ حرف فاء در کل تلاوت باید به یک شکل باشد. یا تلفظ حرف عین و … حروفی همچون تاء، قاف، سین، شین و … از جمله حروفی هستند که در معمولاً دستخوش تغییر ادایی در تلاوت می شوند و به صورت متفاوت ادا می شوند که این مسئله صحیح نیست. اصولاً چندشخصیتی ادا کردن حروف، اشکال در فصاحت دارد.
سبک شخصی (بخش دوم)
سبک شخصی (بخش اول)
علل تفاوت و تمایز مکاتب و سبک ها
استاد احمد ابوالمعاطی سوره ص آیات ۱۷ تا ۴۰، نبأ ۳۱ تا ۳۷، نازعات ۲۶ تا آخر، فجر ۲۳ تا آخر
استاد محمد احمد شبیب سوره مزمل آیات ۱ تا آخر، تکویر
استاد ابراهیم شعشاعی سوره یوسف آیات ۷۷ تا ۱۰۰
استاد حمدی زامل سوره فصلت آیات ۳۰ تا ۴۴، طارق، اعلی ۱ تا ۱۷
لزوم استفاده از کاربرگ تمرین و توضیحات مربوط به آن
چند فایده مهم بکارگیری ولوم در صدا
از مؤلفات مهم فصاحت
سه آسیب تجویدی در نحوه ادای الف مدی آخر کلمه
تمرین هنرمندانه | راههای ارتقاء توانایی و توانمندی در تمرین
شش ویژگی اساسی هر اثر موسیقایی
تمرین هنرمندانه | روش یادگیری در برخورد با محتویات جدید و ارتقاء سلیقه هنری
تمرین هنرمندانه | پنج بخش تمرین هنرمدانه