علی حزین سوره لقمان آیات ۲۲ تا آخر، سجده ۱ تا ۱۵
توضیحاتی در خصوص پردازش صدا، بیان موسیقایی، خط ملودی
به طور كلي ترتيب و چينش الحان يا رديف هاي
صدایی که خیلی بم و اثرگذار بر مستمع باشد را
مسائلی همچون حس، خلاقیت، فرهنگ و نگاه ها و تفکرات
توازن مدهای غنه موجب یکسان شدن سرعت تلاوت می شود.
در اجرای قفلات خادعه، سکت لحنی کاربرد اساسی دارد.
صوت سینوسی همان صوت غنوی است.
توضیحاتی در خصوص روش تقلید
شحات محمد انور - حج آیات ۷۵ تا آخر، مومنون
نصرالدین طوبار - مریم(س) آیات ۵۱ تا آخر
عموماً قفلات کامله برای مفاهیم کامل و عباراتی که از
برای فنی تر شدن اجرای تغمات باید از ترکیبات و
موارد لحن خفی در لام ساکنه جلسه ۱۷ آذر
از جمله مواردی که در شباهت اجرا در دوره تقلید
دکتر احمد نعینع در سال ۱۹۵۴ به دنیا آمد و
آشنایی با مقام حجازاصفهان
اتصال بیات حسینی + بیات عجمی تحت عنوان نَجدی حسینی
قلقله حروف مستفله ب، ج، د به سمت کسره فارسی
توضیحاتی در خصوص هدف و ویژگی های آن - درس
اقراء صفحه ۳۷۱ - آقای سجاد پورنقی (فایل صوتی) اقراء