در نشست واکاوی ابعاد فنی تلاوتهای قرآن استاد «علی محمود»
قبل از اجراي قطعات اوج بايد از قطعات بم استفاده
مطلب آموزشی ذیل، مربوط به یکی از جلسات تخصصی استاد
برای اجرای مد لحنی در کلمات، باید به ظرفیت تنغیمی
زمانی به کسی خواننده خوب اطلاق می شود که بتواند
از صدر اسلام تا کنون یکی از جلوه های تاثیر
در تعداد و کمیت سکوتهای تلاوت باید دقت کرد و
مقام سوزناک متشکل از دو جنس راست و حجاز است
برای معناگرایانه شدن تلاوت باید حداقل از چند فن
عبدالباسط محمد عبدالصمد - شوری آیات ۴۹ تا آخر، ق
صفات حروف دو نوع اند : صفات ذاتى و عارضى
ملودی در موسیقی به معنای اجرای چند نُت است که
دندانه تحریرها باید شفاف و واضح باشند. هرچقدر وضوح تحریرها
در دوره تقلید باید چند مرحله زیر طی شود: الف):
شحات محمد انور - تحریم، زلزال
انتخاب پرده صوتی مناسب برای شروع تلاوت در جذابیت، اثرگذاری
بسیار مورد اهمیت است که هر کس سرعت و فرم
توضیحاتی در خصوص تحرک در تلاوت توضیحات مذکور در این
اهتمام و تلاش قراء قدیمی مبتنی بر مسائل زیر بوده