داوری بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های ارتش

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله سراسری بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های ارتش از امروز، ۱۲ آذرماه به مدت چهار روز تا شنبه، ۱۵ آذرماه در مجموعه فرهنگی، هنری عقیدتی ـ سیاسی شهید عباس واعظی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به رقابت بیش از ۶۴۶ نفر در بخش‌های همسران، فرزندان در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ و بانوان شاغل اضافه کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و اذان ویژه پسران و همسران و در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم در دو سطح ۱ و ۲ براساس تفسیر جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی انجام می‌شود.

میدانی تصریح کرد: مسابقات قرآن در بخش آقایان، جمعه و شنبه برگزار می‌شود. همچنین قضاوت‌ها در دو تیم داوری در بخش بانوان متشکل از پرنیان عصابخش، حوریه عقبایی، اعظم الماسی، نجمه شبانی‌قهرودی، آقایی، محبوبه کاتب، فرشته مسجدی و … در بخش آقایان در یک گروه داوری شامل مهدی عباسی در بخش حسن حفظ، محمد کاکاوند در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، حجت‌الاسلام سیدجواد میریحیی در بخش وقف و ابتدا و مهدی میدانی در بخش مفاهیم و تفسیر خواهد بود.

 

لینک خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *