استفاده مداوم از یک پرده ی صوتی خاص در تلاوت به صورت مداوم در واقع بی هنری محسوب می شود
نگارش قرآن از سه منظر مورد بررسی قرار می گیرد:
صدای موسیقایی دارای مؤلفاتی می باشد که بر اساس آن
از مواردی که بایستی برای قاری در ارتباط با بحث
پنج نوع وقف در تجوید مطرح است: وقف اسکان –
در شباهت اجرا لازم است شنونده احساس کند که مقلد
شباهت اجرا از اصول بسیار مهم دوره تقلید است. شباهت
منظور از تحریرطریق، اجرای صحیح تمام قواعد طریق قرائت است.
تشدید باید با سرعت خواندن همراه باشد ؛ اگر زودتر
ضمه، کسره و فتحه عارضی در پیدا کردن جایگاه نبر
سونوریته به معنی کیفیت صدادهی می باشد. غنوی کردن زیاد
اجرای روان و سلیس الحان در ایجاد جذابیت نغمه نقش
منظور از فرود عرفی در مسابقات، نزدیکی کوک صدا، تطابق
تنفس عميق و خارج كردن به صورت آرام به مدت
توضیحاتی مختصر در خصوص ارکان تلاوت مطرح شده در
در تقلید سه مرحله مطرح است: الف): تخصیص - تقلید
هزام یک مقام فرعی منشعب از مثام سیکاه است. اجناس
تعریف پیام در اجرای ملودی
سعید مسلم - نوح، تکویر، انفطار، بلد
اجرای روان نغمه به معنی انتقال راحت درجات صدا در
لازم است برای تسلط بیشتر قطعات تقلیدی، مرحله تطبیق را