
منوی بالا
در شیوه ترتیل که در آن حرکات و حروف با سرعت بیشتری نسبت به شیوه تحقیق ادا می شوند این امکان را به شخص می دهد که قبل از ورود به مرحله تحقیق تکیه ها و نبر (آکسان ها) صحیح کلمات قرآنی را فرا گرفته تا بعدها در مرحله تحقیق که تکیه ها نقش مهمی به ویژه در تنظیم آهنگ ایفا می کنند مشکل چندانی در این خصوص نداشته باشد.
استاد غلامرضا شاه میوه
فایل صوتی | کارگاه هنر تلاوت و دوره آموزشی قرائت تدویر قرآن کریم
فایل صوتی | توضیحاتی در خصوص اهمیت ضبط صدا در تمرین
فایل صوتی | کارگاه هنر تلاوت شهرستان نشتارود
از نشانه های گوش موسیقایی
دلیل استماع مستمر آثار تلاوت
عنصر مفاجئه در تلاوت
سبک شخصی (بخش دوم)
سبک شخصی (بخش اول)
علل تفاوت و تمایز مکاتب و سبک ها
استاد احمد ابوالمعاطی سوره ص آیات ۱۷ تا ۴۰، نبأ ۳۱ تا ۳۷، نازعات ۲۶ تا آخر، فجر ۲۳ تا آخر
استاد محمد احمد شبیب سوره مزمل آیات ۱ تا آخر، تکویر
استاد ابراهیم شعشاعی سوره یوسف آیات ۷۷ تا ۱۰۰
استاد حمدی زامل سوره فصلت آیات ۳۰ تا ۴۴، طارق، اعلی ۱ تا ۱۷
لزوم استفاده از کاربرگ تمرین و توضیحات مربوط به آن
چند فایده مهم بکارگیری ولوم در صدا