آموزش مجازی قرآن کریم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض احترام:

همه ما از اهمیت یادگیری قرآن کریم آگاه هستیم و همه ما نیز خوب می دانیم یادگیری قرآن کریم، شیوه و سبک زندگی دنیوی و اخروی ما را روشن می سازد لذا بر همین اساس در روایات و احادیث منقول از حضرات معصومین علیهم السلام بر این امر مهم تأکید شده است. جدای از موضوعات تربیتی و اخلاقی که به مناسبت فراگیری قرآن کریم نصیب انسان می گردد، افراد بسیاری نیز هستند که صحیح خوانی و زیباخوانی قرآن کریم را نیز ابزاری برای انس مداوم با قرآن کریم می دانند اما متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به منابع علمی مطلوب، معلم خوب و اماکن آموزشی مناسب از فراگیری قرآن کریم محروم می باشند.

همچنین عدم دسترسی به معلمین حاذق و توانا در رشته های مختلف نیز از جمله مشکلاتی است که در عصر کنونی وجود دارد. راه اندازی سایت ها و طراحی برنامه های کاربردی و آموزشی در حوزه قرآن همگی در تلاشند که این مشکل و نقیصه را برطرف سازند.

لذا با توجه به درخواست های مکرر عزیزان قرآنی و علاقمندان به قرآن کریم مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی (فردی و گروهی) در رشته های مختلف روخوانی و روانخوانی، تجوید، آموزش ترتیل، قرائت مسابقه ای، آموزش صوت و لحن و … بر آن شدم تا به این حوزه ورود کرده و آموزش های لازم را به علاقمندان ارائه نمایم.

عزیزانی که علاقمند به فراگیری قرآن کریم در رشته های مذکور هستند می توانند با ارسال پیام به آی دی در ایتا https://eitaa.com/mohammad_kakavand

و یا تماس با شماره 09128881097 اطلاعات لازم در خصوص برگزاری دوره های آموزشی فردی و گروهی را کسب نمایند.

 

کانال من در ایتا

 

رشته های انفرادی و گروهی

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

کلیک کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *